دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/امام جمعه یاسوج، در ششمین همایش ملی دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه کشف حجاب طرحی استعماری با هدف هویت زدایی از جوامع اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی در منطقه هست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین همایش ملی دبیران ستادهای استانی امر به معروف و نهی از منکر ضمن خوش آمد گویی به همه مدعوین محترم کهگی و بویراحمد را استانی صد درصد شیعه اما محروم و تابع فرمایشات امامین انقلاب معرفی کرد و گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد، اصل نبوت و توحید و امامت از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در سال‌های اخیر بر اثر تهاجم فرهنگی و شبهه‌افکنی‌های مغرضانه دشمن، با چالش‌های مختلف در موضوع حجاب و پوشش بانوان روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه کشف حجاب طرحی استعماری با هدف هویت زدایی از جوامع اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی در منطقه بود ادامه داد: رضاشاه برای گسترش بی‌حجابی در ایران به ترفندهای مختلفی دست زد و حتی به ارعاب و تهدید و پاره کردن چادر و روسری دست زد تا زنان را مجبور کنند با سر برهنه در محافل عمومی حاضر شوند؛ با این همه، مردم و روحانیت مقابل این توطئه ایستادند و اجازه ندادند فرهنگ حجاب که میراث حضرت زهرا و زینب کبری(س) است جای خود را به بی حجابی تمدن غربی بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن امروز حجاب بانوان ایرانی را هدف قرار داده است بیان کرد: امروز دشمنان ساکت نمانده و از قبل از انقلاب با تحریم، ترور و جنگ آمد و شکست خوردند اماباید بدانیم دشمنان کوتاه نمی‌آیند و ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه بی حجابی و بدحجابی جرم است و باید با آن برخورد شود افزود: با یک پوشش نامناسب هم خود را آلوده کرده و هم جوانان ما را منحرف می‌کند زن های بد پوشش همه را تحریک می‌کنند یکی از دلایل طلاق ها در جامعه همین پوشش ها هستند که چشم ها به واسطه بدحجابی آنها آلوده می شود این ها باید هزینه سنگینی را بپردازند تا دست از چنین کارهایی بردارند.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود در خصوص حجاب و عفاف گفت: خدا انسان را زیبا خلق کرده زیبایی انسان به سیرت است به صورت نیست چرا باید صورتهای خود را به این شکل در بیاوریم و چهره خود را معیوب کنیم.

وی افزود: چرا باید زنان پاها و ساق پای خود را برهنه کنند دشمن هم به دنبال همین است دشمن جنگ نظامی و موشکی را کنار گذاشته و به دنبال رواج فساد و فحشا در کشور است متاسفانه نظارتی هم بر آن شکل نمی گیرد و نظارتی بر بازار لباس نداریم.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۰۰ منطقه کشور نماز جمعه، مراسم ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha